כלות מספרות
07/08/25
נחמה מושכל
מעיין היקרה!
תודה גדולה על החלק שלך בהכנה שלנו לחתונה של הבן / האח.
הגעת לביתנו בבוקר - ליום של תסרוקת אחת ושלושה איפורים. היית קשובה לרצונות ולבקשות של כל אחת מאיתנו.
איפרת אותנו בצורה עדינה, טבעית ומוקפדת.
אני לא מתאפרת ביומיום - וביקשתי שתאפרי אותי בצורה מינמלית ועדינה - ועשית בדיוק כך!
כולנו קיבלנו המון מחמאות.
במשך כל היום הקרנת המון מקצועיות, נעימות ורוגע וממש הרגשנו שאת שותפה מלאה שלנו בהכנות ביום הגדול הזה!
אז, המון תודה על הכל!!!!
08/07/25
ליאור
מעין יקרה ואהובה!
אחרי התאוששות יכולה סוף סוף לכתוב לך. וואו, כמה אני מרוצה מהבחירה שלי בך! זה התחיל מפגישת ניסיון שבסוף קרתה בצורה הטובה ביותר! פגישה נעימה וחשובה מאוד שכבר בה הרגשתי את הרוגע שלך וקיבלתי ממך טיפים לטיפוח העור עד ליום החתונה. והמשיך ליום עצמו של החתונה שבו ביליתי את הזמן איתך, זמן רגוע ונעים. הנוכחות שלך הייתה מדהימה והוסיפה הרבה קסם ליום הזה. היית קשובה לרצונות שלי, מקצועית ופשוט מקסימה. התסרוקת יצאה מהממת ברמות והחזיקה כל החתונה! גם לריקודים. האיפור גם יצא מדהים וקיבלתי עליו המון מחמאות ומה שהכי שימח אותי הוא שאמרו לי שאני עדיין דומה לעצמי וזה בדיוק מה שרציתי!! וזה לגמרי בזכותך. תודה רבה רבה לך. על הכל. היה לי נעים להכיר אותך ולבלות איתך את הבוקר המיוחד הזה. בהצלחה רבה בהמשך בעסק המדהים שלך ואני מקווה שעוד ועוד כלות יגיעו אלייך כי מי שתגיע תזכה בטירוף ❤️
29.05.26
גפן
עכשיו קצת אחרי שעיכלתי היה לי חשוב להגיד לך המון המון המון תודה!!
מעבר לזה שאת מקסימה וגם המשפחה שלי אהבה אותך ממש קיבלתי אינספור מחמאות על הלוק וכמה שגם עדיין נשארתי אני רק עם טאצפים של נסיכה!!
עם כל הקרחנות שהיו בסוף ברחבה וגם הדמעות של ההתרגשות הכל ממש החזיק בדיוק כמו שהבטחת!!
אוהבת אותך מלא ובאמת היה שידוך מוצלח בנינו לדעתי!
28.05.26
לידיה
מעין המהממת
את היית הבחירה הכי נכונה והכי מדויקת שעשיתי
את היית הרבה מעבר ועשית הרבה מעבר ממה שמאפרת ומסרקת צריכה לעשות
את תמכת בי, הקשבת, עזרת והרמת לי כשהכי הייתי צריכה את זה
את גרמת לי להרגיש הכי יפה בעולם, האיפור והשיער היו מעבר לכל מה שציפיתי או חשבתי שייראה
אין מספיק מילים שיבטאו את הוכרת התודה ואת ההערכה שלי כלפיך
את מדהימה מדהימה מדהימה, תודה על הכל ❤️❤️❤️
14.05.26
הדר
אין לי מילים. פשוט אין לי! איזה בת מזל אני שמצאתי את מעין. היא לא הייתה אמורה להיות איתי במקור, אבל בגלל שהחתונה נדחתה ממרץ בעקבות המלחמה, הייתי צריכה למצוא מאפרת ומעצבת שיער חדשה – ואיזה מזל שזו הייתה היא. כבר במפגש ההיכרות הראשון שלנו ידעתי שבזכותה הולך להיות לי יום מושלם. היה לי כל כך כיף איתה! צחקנו בלי הפסקה כל הבוקר, האנרגיה הטובה שלה הרימה לכולם (כולל לצלמים), והיא פשוט הפכה את יום ההתארגנות לחלק הכי כיף בחוויה שלי. מעין הייתה מושלמת ברמות, מקצועית בטירוף, קשובה ופשוט מהממת. היא גם עשתה איתי ליווי קצר לעולם וסידרה את האיפור ושיער שלי לפני החופה וזה היה מושלם. הכי כיף שהייתה לי עוד מישהי בחתונה שפשוט דאגה לי. אני ממליצה עליה בלב שלם ובאהבה ענקית. בא לי להתחתן שוב רק בשביל להעביר איתה עוד בוקר כזה! אוהבת אותך מעין!!!
17.10.25
חיה אנגל
מעין הייתה מקסימה! הרגיעה אותי, נתנה לי להרגיש שאני בידיים טובות ועזרה גם לבן הזוג שלי להכין מהפרחים שהיו לי בשיער סיכה לדש החליפה. הסגנון שלה מאוד עדין והוא מאוד התאים לי, ממליצה עליה מאוד למי שלא מתאפרת ביומיום אבל כן רוצה להתאפר בחתונה. השיער שלי נראה מעולה וגם הוא וגם האיפור החזיקו מצוין. אהבתי את זה שמעין עשתה איתי פגישת ניסיון, ונתנה לי בה מוצרים וטיפים כדי להכין את העור והשיער לקראת האירוע. אהבתי גם את הקיט שקיבלתי ממנה ביום של החתונה עצמה - לא הייתי צריכה אותה כי הכל באמת היה עמיד, אבל זה הרגיע אותי.
26.02.26
טל
ההחלטה הכי טובה שעשיתי בארגון החתונה שלי היה לבחור במעין. מדובר בבחורה מקצוענית, נעימה, אכפתית, רגישה ומוכשרת בטירוף. היא הבינה אותי מהרגע הראשון, קלטה את הראש שלי, ועזרה לי לתכנן בדיוק איך אני רוצה להיראות גם כשאני עוד לא ממש ידעתי. כל הנושא של איפור ושיער זה משהו שאני ממש לא רגילה אליו מהיום-יום שלי, ורציתי מראה עדין וטבעי ככל שאפשר. מעין ישר הבינה אותי, ומהר מאוד הבנתי שאני בידיים טובות. היא התנהלה ברגישות אינסופית, גרמה לי להרגיש באמת כמו נסיכה, והייתה בשבילי החברה הזאת שכל כלה רוצה לפני החתונה שלה. מעין הציעה לי לקחת בנוסף ליווי עד אחרי החופה והיא כל כך לא לחצה עליי שכמעט שכחתי לסגור את זה. איזה מזל שהיא הייתה שם!!! הרגיעה אותי, הרימה לי, וכמובן גם החליפה לי תסרוקת:) היה לי כל כך כיף בחתונה והרבה מזה בזכות מעין! מאחלת לכל כלה לבחור במעין ולהרגיש כמו נסיכה ליום אחד
04.04.25
ניצן
מעין אהובה!! אני רוצה להגיד לך ממש תודה!! היה לי מאוד מאוד כיף איתך ביום החתונה וגרמת לי להרגיש הכי הכי טוב בעולם❤️❤️ אמא ואני לא הפסקנו לקבל מחמאות! איפרת אותה מהמם. את מושלמת!! איזה כיף שבחרתי בך לארגן אותי ביום החתונה! המון המון תודה!!
04.09.22
רונית
מעין הייתה מאוד מקצועית מההתחלה עד הסוף. אני עשיתי איתה רק איפור אבל הבנתי שהתסרוקות שלה מהממות גם. היא הקשיבה לבקשות שלי והייתה כל כך סבלנית. אני לא מתאפרת בדרך כלל ולא כל כך מבינה בזה ורק ידעתי שאני רוצה משהו עדין וטבעי וזה בדיוק מה שהיא עשתה. הכל הרגיש לי מאוד היגייני ונקי בסביבת העבודה שלה. אני אוסיף שהיא גם הזמינה אותי לפני החתונה לדבר על מה אני רוצה ועשינו כל מיני ניסיונות לפני היום הגדול. היא נתנה לי גם תיק קטן עם דברים לקחת הביתה ונתנה לי טיפים איך כדאי להכין את העור לקראת החתונה. האיפור עדיין היה מושלם כשהגענו למלון אחרי החתונה. מעבר להכל מעין היא אישה מיוחדת מאוד. היא מלאה בשלווה שמרגיעה את כל מי שסביבה. יש בה מתיקות ועדינות שמורגשות בכל מילה ובכל מחווה. היא מתחשבת, רגישה ויודעת איך לשמח. מאוד שמחתי לבלות איתה את הבוקר של החתונה וחד משמעית הייתי ממליצה עליה.❤️
לתיאום והתייעצות
השאירי פרטים ואצור איתך קשר בהקדם